6 sie 2013

Bolerka na powrót

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Długo mnie tu nie było...ale to nie znaczy,że nie powstało nic nowego.Zrobiłam sobie dłuższe wakacje.Były mi ''strasznie''potrzebne...no i dzieciakom też.
W tym czasie powstało parę ciuszków.Zabrałam się za bolerka.Mam trochę kordonków i postanowiłam je wyrobić właśnie na takie bolerka.


Przepraszam za jakość zdjęć ale jakoś nie mogę dojść do ładu z moim aparatem.Dzieciaki mi coś poprzestawiały i kolorki są nie takie jak powinny.Pierwsze bolerko jest w  butelkowej i soczystej zieleni.Czego nie widać na zdjęciu.Drugie w butelkowej zieleni z siwym kwiatkami-czego też nie widać.

2 komentarze:

  1. Świetne te bolerka i takie na czasie. A i kordonek można praktycznie wykorzystać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te bolerka!A czy mogłabyś wrzucić wzór schematów do nich?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń