23 paź 2012

Tym razem ...dywanik

Już jakiś czas temu korciło mnie by spróbować zrobić dywanik.Zabierałam się za niego ze trzy razy.Jak już zaczęłam to ciągle mi coś nie pasowało.Pierwsza próba - chciałam zrobić dywanik z pociętych podkoszulek. Kiedyś natknęłam się na taki w necie.Niestety efekt był marny-wylądował w koszu.Drugi miał być okrągły,trzeci kwadratowy...i tak sobie trochę poprułam.Ostatecznie jest prostokątny o wymiarach około 60 x 70cm. Zrobiłam go z 5 nitek szydełkiem 10 z samych słupków. Wykorzystałam wszystkie resztki włóczek w miarę pasujących kolorach.

3 komentarze:

  1. wow ale śliczny jak to jest zrobione?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wykorzystałam włóczkę akrylową KOTEK.Pięć motków na raz,każda w innym kolorze.Zaczęłam od krótszego boku.Po paru próbach doszłam do wniosku ,że taki kolorowy mix najlepiej prezentuje się ze zwykłych słupków.Co jakiś czas zmieniałam kolor na inny i same wyszło.

    OdpowiedzUsuń