19 kwi 2012

Ażurowa bluzeczka

Miałam jeszcze trochę niebieskiego kordonka i zrobiłam bluzeczkę.

8 komentarzy:

  1. "Troszke kordonka"... :) ładnie brzmi :) świetny fason i kolorek :) można gdzieś zdobyc schemat?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trochę kordonka, to ile trzeba na takie śliczności?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i do tego ten kolorek, super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko mi powiedzieć ile zeszło, bo miałam pozaczynane moteczki.Jest to kordonek KAJA.Robiłam z podwójnej nitki szydełkiem 4.strzelam ok 6-8 sztuk.Co do wzoru powstał dosłownie na kolanie: karczek jest z kwadratów,środek to łuki z 5 oczek łańcuszka.Rękawki są dorabiane też z łuków i wykończone wachlarzykami.

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice I would vear this

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne ! A ten kolorek, piękny modraczek! :) Co do bluzeczki, trzeba było zważyć i wiadomo by było ile wyszło kordonka :)

    OdpowiedzUsuń