22 kwi 2011

Wracam z uśpienia...

Remont kuchni zakończony! Przygotowania do ŚWIĄT też...Baba wielkanocna upieczona, jajka ''pokolorowane''... Czas zacząć odpoczywać.Życzę Wszystkim radosnych i spokojnych ŚWIĄT WIELKANOCNYCH oraz mokrego DYNGUSA!!!
Ostatnio wiele się u mnie dzieje. Szyłam nowe firanki dla siebie i mojej rodzinki.Kończyłam zamówione fatałaszki. Zaczęłam mnóstwo nowych prac-swoją drogą ciekawe, kiedy je skończę.Dzisiaj wrzucam fotki ażurowych sweterków. Wykonane są z akrylowych włóczek. Wykończyłam je tasiemkową, srebrną włóczką.

8 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! Świetne te sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Qué hermosos!!!Saludos desde Argentina...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/23/2011

    Śliczne, zwłaszcza ten pierwszy! hel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkich łask od Chrystusa Zmartwychwstałego dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za życzenia, również posyłam te najserdeczniejsze - świętego spokoju i "powolności" czasu (i oczywiście radości ze Zmartwychwstania Pana)

    piękne bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  7. muy bellas tendras los graficos te lo agradeceria te mando un abrazo desde MEXICO :D

    OdpowiedzUsuń