13 sty 2011

Resztki z szafy

Ostatnio przekonałam się ile można wykonać z resztek włóczek, które zawsze upycham na dnie mojej szafy. Kupiłam włóczkę, którą przeznaczyłam na sweterek. Zostało za mało na kolejny więc wcisnęłam do pudełka (właściwie pudła) z resztkami. Ostatnio mój młodszy syn z mojej  ''nitkowej''szafy zrobił sobie domek. Oczywiście jak domek to i porządki muszą być. No i to jakie....porządki....
Dwie godziny układałam włóczki jak smyk wreszcie zasnął. No i tak dotarłam do dużego zapasu resztek. Coś trzeba było z nich zrobić.
Powstały  trzy szaliki:
1.spiralka
2.cieniutki ze spiralnymi frędzelkami
3.szalik z motywów

A to wszystko dzięki temu sweterkowi
Jeden z nielicznych ''okazów'' wykonanych na drutach.Nie opanowałam jeszcze dziergania tak jak szydełka.
Ale rękawki i kołnierz są wykonane na szydełku.
A poniżej trzy szaliki, które trafiły już do mojej bratanicy.
W ten o to sposób mam trochę resztek mniej.

1 komentarz:

  1. ŚWIETNE !!! podoba mi się takie wykorzystywanie resztek :)!!! też lubię jak nic się nie marnuje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń