27 gru 2010

Może ponczo ?

Zaczęło się od zdjęcia w gazetce, które mnie zaciekawiło do tego stopnia, że postanowiłam zrobić sobie takie ponczo. Jak zawsze to ze mną bywa - nie mogłam skończyć na jednym. Mam już na swoim koncie......sama nie wiem ile. Zamieszczam zdjęcia poncz w moim wykonaniu.
Zacznę od tradycyjnych:- pierwsze jest wykonane  lekkiej i miękkiej włóczki typu szenila
-drugie z włóczki Sonata




Trzecie z średniej grubości akrylu Malwa

Czwarte z grubego akrylu Kot                               
Później zaczęłam robić poncz z golfem. Wykonywałam je z akrylu i bawełny.Pierwsze jest z grubej i ciepłej włóczki Linda - chyba jest już niedostępna.
Poncza są wykonane rozciągliwie czyli nie krępują ruchów.
Wykonałam jeszcze jeden wariant, mianowicie bez golfa.
W ostatnim modelu połączyłam druty ze szydełkiem.Może być upinane za pomocą broszki na różne sposoby.
Są to prace, które utrwaliłam aparatem. Większość, niestety ,poszła w świat bez zrobionej fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz